אביבית

בעוד כחצי חבילת מגבונים לניקוי כללי יהיה כאן ערב פסח. ברור שנלבש שוב סקיני וחולצה מהזן הנשפך, אך בכל זאת כמה הצעות הגשה, כי אין לי יום יום חג.

ליל הסדר 1

עוד כמה מילימטרים ואפילו בטי דרייפר הייתה לובשת אותה למטבח. החצאית הזו של אקנה טובה מכדי להיות אמיתית, וכדי לעשות אותה אמיתית נצמיד לה סנדלי עור באווירה בסיסית שיצמיחו לנו שתי רגליים על הקרקע, ג'קט ג'ינס על מנת להפגין מעט מן הקשיחות הנדרשת, שלא יטעו בנו ונמצא עצמנו עוטות סינר בתום הארוחה, מבינות שהגיע תורנו להבריק את הסרוויס. תיק המנטה נועד להפגת טעמה מותיר הרושם של החזרת, והצעיף? הוא יעשה לנו חג שמח.

ליל הסדר 2

סדר הוא הדבר האחרון שמאפיין את הליל המדובר,  אך הנה הזדמנות לתת לו צורה, או לפחות צורה לך. הדפסים גיאומטריים ואקססוריז ארכיטקטוניים הם דבר נפלא, אולם כדי שלא יהנדסו לך את ההופעה יתר על המידה ניתן להצמיד להם חלק תחתון שלו בצבעיו או בגזרתו, בוהו שיק למשל. כדאי לעשות זאת ברגישות ובעדינות כי בקלות עשוי להתקבל תוהו ובוהו שיק.

ליל הסדר 3


התחרות המתקתקות חוזרות לסיבוב נוסף וקשה לחמוק מהן, אז בואו נחסוך להן את המחוזות הסכריניים ונקח אותן למסע אחר במלתחותינו. חלק תחתון מחויט וגבוה עשוי לעבוד נפלא עם פיסת הרומנטיקה הכתמתמה הנ"ל, ואבזור מינימליסטי- אורבניסטי ישלים את התמונה. אם לא, השמפניה הכשל"פית תטשטש הכל, כאשר בקצוותינו ציפורני מט כחול.

ליל הסדר 4
ושוב לבוהו שיק, אך הפעם באווירה השבטית שמאפיינת את חג החירות, אשר לא יהיה שלם ללא הדפס אינדיאני בקו המחשוף, צמידים אצטקים, תיק ארלקינו (המשגע של ויויאן וסטווד שיוצר בקניה בעבודת יד ע"י קהילות מוחלשות של נשים ועשוי כולו חומרים ממוחזרים במסגרת מיזם מעורר השראה) וג'ינס שמזכיר לך שזו את שם סביב המדורה.

את כל הפרטים אודות הפריטים תוכלו לגלות בעמוד שלי בפוליבור.






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים