דנהל'ה ושמלת השבת

אני כמעט ולא לובשת שמלות. אם להיות כוללנית, הן מרגישות לי מוכנות מדי ללבישה, לבושות מדי, ולהנעיל אותן זו לרוב משימה מאתגרת, כי עם עקבים התאמצתי ועם שטוחים השתנמכתי. אבל קיץ וחם בחוץ, כך ששמלות נראות לי לאחרונה אטרקטיביות במיוחד. אז בואו ונראה מה מעניין ברשתות:

שמלת ג'ינס. יש מצב שאני אראה בה כאילו אחת מחולצות הג'ינס שלי הגזימה, וסביר להניח שהיא לא מחמיאה במיוחד, אבל לחלוטין בא לי עליה.

zara trf summer 2012

שמלה עם הדפס שבטי. המפתח הנכון בקו הצוואר, אורך השרוולים, ההדפס המשמח. אני חייבת אותך, חמודה.

zara summer 2012


שמלה בסגנון שנות ה20'. אני מנהלת יחסי אהבה-שנאה עם פרנזים. לפעמים פשוט בא לי לתלוש אותם, ובמקרים כמו השמלה הזו בא לי לרקוד איתן צ'רלסטון.

topshop summer 2012

"המלבישה" בבלוגה המדהים ומעורר ההשראה לימדה אותי להעריך טי שירט אפורה טובה, ולכן לא יכלתי שלא לשים לב לשמלת הטריקו הזו, שנראית כיפית במיוחד.

zara trf summer 2012

וגם לזו אגב:
Boutique for topshop summer 2012


על זו שמתי עין כבר מזמן, אך טרם שמתי ידי עליה. אני מחבבת במיוחד מה שנקרא שמלות חולצה, אולי כי הן קצת לא שמלות אלא חולצות שסרחו.

zara summer 2012

שמלת שיפון מקסי שחורה ודרמטית אך נינוחה של קסטרו שעושה קצת קולות של דודו. שזה מצוין.

castro summer 2012


שמלה עם הדפס טרופי. כפי שכבר כתבתי כאן בעבר, אחד הדברים החשובים בעיניי באופנה הוא הומור. הנה שמלה עם קריצה וחיוך, שעושה לי הוואי בלב. 

H&M summer 2012

!Aloha

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים