to make a long story shorts

אתמול היה היום הארוך בשנה. זמן מצוין למחשבות על שורטים. מי אתם? למי נועדתם? לא ברור לי. אך השבוע יצא שלבשתי מכנסיים קצרים לג'וגינג (פעילות נדירה במחוזותינו), זה היה נח ונושם כל כך, עד שכמעט נחנקתי, מה שגרם לי לחשוב מחדש על פיסת הבד שעד כה ייחסתי לה תכונות טינאייג'ריות טהורות. אבל למה שרק הטיפשעשרה יהנו? גם הסתומהעשרים רוצה קצת אוויר. אז איך אני עושה את זה ושומרת על פאסון? אין לי מושג. אבל הנה כמה רעיונות:

1. בדים "נשפכים" זה תמיד טוב, בטח כשמדובר בשורטס. הנה למשל מכנסיים וחולצה נעימים, שקטים וביישניים אך מדויקים ואיכותיים שנותנים לאקססוריז לדבר, אפילו בכמה שפות:


shorts


2. הפרחים לצה"ל, בטח כשמדובר בטרנד הצבאי שמסתדר מצוין עם פרחוניות צבעונית מתקתקה:


shorts 2

3. יש גם שורטים מצטיינים ונכונים, לפעמים יותר מדי. ולכן כדי לזוז מעט מהקומפורט זון, המשעמם לעתים, ולנסות בכל זאת לומר משהו על ידי חולצה בצבע עז, נעליים עם אופי או קצת טראש לחימום האווירה:


shorts3


4. ניאון בעיקר מסנוור אותי, אבל זה הופך להיות שולי כל כך כשמכנסונים מופלאים שכאלו עושים לי עיניים ומשמחים לי ת'לב עם ההדפס האצטקי נדמה לי הכה חינני שלהם. הן לא צריכות כלום חוץ מזוג רגליים, וחולצת ג'ינס שתוריד אותן קצת לקרקע מבלי להרוס את המסיבה:

shorts4

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים