פיל בחנות

לפעמים הרבה יותר קל לי לחשוב על הזמן במושגים של מה ללבוש, לפלח שבועות עמוסים בחתך גרדרולבלי. אפילו סופר מן, לא משנה לאיזו משימה הוא יוצא, יודע כבר מה הוא ילבש: חליפת קולור בלוק של צבעי יסוד, כמובן. אז סופר מן אני לא, גם לא סופר וומן, אבל כמו לכולם גם לי יש את ההרפתקאות הקטנות שלי, ואני צריכה לשים על עצמי משהו בדרך אליהן. כדי לעזור לזה לקרות, מילאתי לאחרונה כמה חורים במלתחה:

כבר הרבה זמן שאני מחפשת ג'קט ג'ינס. הדרישות שלי דווקא בסיסיות למדי: שלא יהיה בגודל של קופסת גפרורים. אני לגמרי מבינה את הצורך באחד כזה קטנטן באורך המותן או מעט אחריה, בהחלט יש מה לעשות איתו. אבל אני חיפשתי אחד מרווח, שעושה מקום, שמנשללנט (הופך לנונשלנט, מילה חדשה) כל הופעה, ומאפשר גם לאאוטפיט המושקע ביותר לעשות את דרכי למכולת.  אז מצאתי אחד כזה (מאוד לא פוטוגני כשהוא סגור, אל תבינו אותו לא נכון) ממש מתחת לאף- בזארה, ואפילו הודעתי למוכרת שעשתה לי את היום. היא מצידה לא התרגשה במיוחד. מוזר.

zara

גם מכנסיים קיציים רציתי, החמדנית. כאלו שלא יצמדו יותר מדי אלא ישמרו ממני קצת מרחק בהתחשב בטמפרטורות הממריאות בחוץ, ושיהיו באורך הנכון למיני המוקסינים והלופרס. צבע? באתי בלי העדפות מובהקות, אולי עם נטייה לצבעים מנומנמים כאפורים הבהירים למיניהם, אבן  וכו'. מצאתי את שרציתי דווקא באמריקן איגל, שני זוגות נינוחים במיוחד, האחד באפור שקט שקט והשני בצבע חול (לקחתי אותו במידה אחת יותר כדי שיהיו רחוקים יותר מהגוף, כך שהתמונה לא ממש ממחישה את כל העסק, אבל שיהיה):

american eagle
american eagle



















בחוצפתי מצאתי שם גם גם טי שירט אפורה חביבה:


american eagle

מי שכבר היה כאן, בוודאי הספיק להכיר את תשוקתי העזה לחולצות ג'ינס באשר הן, וכבר זמן מה שאני תרה אחר גרסה קיצית של הז'אנר. מצאתי אחת חביבה, שבשילוב לא נכון עשויה להוציא אותי מעט בריונית אבל החלטתי לתת לה צ'אנס:

zara

מודה אני שהיו גם כמה פריטים שלא חיפשתי אבל בכל זאת מצאתי:

טופ רקום בניחוח אתני. הוא חייך אליי מבין הקולבים וקרא לי להצטרף לשבט, ואקססורי דובר אותה השפה, כדי שהחולצה לא תרגיש לבד:

zara
zara




















ולמרענן הרשמי והנחרש של הקיץ, הלא הוא צבע המנטה גם כן אפנה שבריר מדף, כך גם לצעיף אביבי חינני במיוחד בפסטל מתבקש (אני הייתי קצת יותר מרוצה ממנה כשמדדתי אותו):

zara
bershka




















ולסיום טבעת פיל שלא יכלתי לעמוד בפניה:

bershka
ובאווירה חדקית זו, הרי לכם מנגינת הפתיחה של המלך בבר, שימו לב לחליפה הירוקה המעולה שלו. מה לעשות, צרפתי הבחור:





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בגבוה

זארה מלח על הפצעים