זארה מלח על הפצעים

זהירות!! עוד פוסט צמא לחורף לפניך. והפעם אחראים לכך החבר'ה בזארה שאינם נחים ועושים לי לרצות, לרצות ועוד קצת לרצות שהסתיו כבר יגיע. ובכן, התעמקתי בקולקציה החדשה, וכרגיל מצאתי לא מעט אוצרות שאשמח לאמץ בחום למלתחתי.

ג'קט קטיפה משיי נהדר שאשמח להתעטף בו


סוודר גולף אדום כמו שהיה לי כשהייתי קטנה ומעולם לא הפסקתי להתגעגע אליו


מכנסיים עם הדפס שחור על לבן שאם תסתכלו מקרוב, תבחינו שהם מספקים שעת סיפור של ממש


נעלי לופרס ורודות עם שפם שמספרות לך בדיחות כשאף אחד לא מסתכל


ג'ינס אפרפר עם כיס רקום שעושה בי גלים של נוסטלגיה מהסוג הנעים ועשוי להיות המרענן הרשמי של החורף


נעליים אדומות עם שרוכים ותיפורים שכבר בא לי ללכת איתן
לכל מקום שעוד לא הייתי בו



שיהיה אחלה סופ"ש לכולם, ולכל מי שלא בעניין של ים: תנו למזגנים לעשות את שלהם והתכרבלו נפשכם לדעת.


תגובות

  1. גם אני מתגעגעת לסוודר הזה!! יאללה, שהחורף יבוא כבר! אחלה פוסט:)

    השבמחק
  2. http://fashion.walla.co.il/?w=/2121/1852646
    "זארה מואשמת בהעסקת עובדים בתנאים מחפירים".
    בקצרה, זארה מנהלת סווטשופס בכל העולם

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בגבוה

פיל בחנות

נשים רוצות