רוצה סדרתית

אני בצום אופנתי. משתדלת מאוד לעבוד עם הבגדים שכבר יש לי, כדי שהמלתחה שלי לא תהפוך למפונקת. מי שכמו תמיד מאיימים לשבור את התעניתוש הם זארה, שלא ברור לי איך אבל בכל עונה עושים אותי רעבה יותר וליותר. לפעמים אני מוצאת את עצמי נעצרת מול פריט רצוי במיוחד, בוהה וממששת ארוכות, מקווה שאחת המתעשרות החדשות בסניף רמת אביב יבינו שאני פשוט צריכה את החולצה הזו, ברמה הקיומית, ויחזרו תוך כמה דקות עם אריזת מתנה. עד עכשיו זה לא קרה, אבל מבטים בהחלט הצטלבו ועדיין לא איבדתי תקווה. אז אם אחת מהן קוראת את הבלוג, קבלו רשימת "רוצה ולא יוצא" מסודרת, לא חייבת את הכל, אבל יש מספיק מקום לכולם.

1. ג'קט אופנועניות. כי כל הרכות והנינוחות הזו של האביב חייבת קונטרה. וחוץ מזה קשוח שם בחוץ, אז למה לא.


גם ווסט בסגנון אגב יהיה ממש בסדר



2. ג'ינס עם הדפסים. בעונה הקודמת היה לי קראש רציני על מכנסיים עם הדפסים. יופי לי, אבל תמיד קל יותר ללבוש ג'ינס, ואם רוצים בכל זאת להוסיף קצת עניין אז הנה פתרון. זה יכול להיות נקודות, כוכבים, מה שתרצו, אני לא בררנית.


3. עוד חולצת ג'ינס. נדבניות יקרות, אנא השתדלו להתעלם מסעיף זה מאחר והוא אינו בשליטתי. מדובר ברפלקס, כבר יש לי מערום מכובד של דנימיות וזו ללא ספק התמכרות, אז אל תעודדו אותה בבקשה, אלא אם כן אתן ממש רוצות לפנק. רמז: אחת בשני גוונים עדיין אין לי. תודה.

4. קלאץ' אתני. יפה, לא?


5. סנדלים לבנים או מטאליים עם עקב שפוי. מאוד זקוקה להם לחג. קחו גם לכן זוג, מאוד שימושי ובטח פדיקור כבר עשיתן.


6. מעיל פארקה. נכון, כביכול כבר אביב, אבל מה אני אשמה שכוכבי הז'אנר צצים להם דווקא עכשיו? טיימינג זה לא הכל בחיים. וחוץ מזה הרגע הרגשתי משב רוח מה-זה-קריר.


7. נעלי כאילו ספורט. כי איתן לפחות אראה כאילו אני בדרך למכון.


8. טי שירט עם כיתוב בצרפתית שאין לי מושג מה הוא אומר, עם סימני פיסוק או בלי. כדי לדמיין ששיק פריזאי אפשר לקנות במילים.


וזהו. בקטנה, נכון? והכל במקום אחד, אז אין טרטורים. כיף.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים