משחק השבת

אין דבר מנחם יותר כרגע מלהדליק מזגן על טמפרטורה מוגזמת ולצלול לקולקציות של החורף.
מה לעשות, האוגוסט שבחוץ לא בדיוק מעורר השראה, בטח לא אופנתית.
וכרגיל אני מוצאת עצמי רוצה, והרבה.

PULL&BEAR fall-winter 2013-14

מאוהבת קלות בחולצה הטיפוגרפית הזו, ויש גם ג'קט תואם. כזו אני, בחורה של מילים. גם אותיות זה בסדר. ניסיתי אגב, ללא ההצלחה, לחבר את האותיות ולראות מה אייצ' אנד אם מנסים להגיד לי.  פתרונות יש לשלוח למערכת.

H&M fall-winter 2013-14
H&M fall-winter 2013-14

תכננתן לתת החורף לכפות הרגליים להשתבלל בנחת במגף מזדמן ולהצמיח עור של פיל עד הקיץ הבא? אז זהו, שלא. השנה חייבות להמשיך עם הפדיקור. ותודה לזארה, עם המגפונים הגאוניים שלחלוטין שווים את הטירחה. יוליה, הרווח כולו שלך.

ZARA TRF fall-winter 2013-14


ZARA TRF fall-winter 2013-14

מעוניינת בימים קרירים יותר ולו כדי להתכרבל בסווטשירט הרובוטים הקסום הזה. 

F21 fall-winter 2013-14

הארנק-לכסף-קטן של סבתוש חוזר ובגדול העונה, עם יציאה מתוקה להפליא של קסטרו, שהגדילו בשקל תשעים, ויצרו תיק צד בהשראתו. ונחשו מה? גם אותו אני די רוצה.

קסטרו סתיו-חורף 2013-14

אופסי, יצא שהכל שחור-לבן. מה זה אומר עליי? כנראה שלא הרבה, אבל ליתר ביטחון אוסיף חמישיית צמידי ניאון.

H&M fall-winter 2013-14

והם זוהרים בחושך, סתם שתדעו. אותי זה מלהיב, וגם מאוד בטיחותי.

ועכשיו, בחזרה לחום. FUN IN THE SUN שיהיה לכולנו והמשך שבת שלום.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים