משנת הדובים

נורא נחמד שמצטנן כאן. יש בה בעונה הקרירה משהו הרבה יותר מרים, יותר נושם, יותר לבוש, יותר דובי.

 TOPSHOP


עדי תשרי משוררת סופר וגם יפה שזה כותב העלתה שיר קואלות עונתי והזכירה לי שחורף ודובים ושגם לי יש (כאן בהמשך).


TOPSHOP

אז שניה לפני שנשורר נעשה קצת קולות של בלוג אופנה

ZARA

מדהים אותי הטוטאלוק השחורלבן של הפנדות, שמצליחות לא להיראות רב מלצרים או סתם רב כמו הפינגווינים למשל


F21

תלהבת גם מהאפור המדויק של הקואלות שמצליח להיות חמים למרות שהוא אפור

דובי קוטב- אחד ההדפסים המככבים כרגע ובצדק

F21

תמיד רציתי גריזלי משלי אבל הסתפקתי בכלבה שחושבת שהיא שועל

PULL&BEAR


משאירה אתכם עם שיר למזג האוויר.

חיבוק דב ונישוקדב לכולם.
תתחבקו חזק בלי להסתכל למטה


משנת הדובים

כל יום אתה לי דב אחר.
יום גריזלי שואג אהבתו
גם כשמותר רק ללחוש.

יום פנדה שחור ולבן
יש הכל ויש כלום.

יום קואלה חובק את הגזע שבי
להיתלות בי בכל ידיו ורגליו
בלי להסתכל למטה.

יום קוטב לתת מרחב קרחון
לי, לדובה הכותבת.


URBAN OUTFITTERS


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים