Pinky Swear

הוויש ליסט שלי התארך מדי, אז במקום לרכוש הכל אני רק אניח את זה כאן. בינתיים.‎

Zara 

בימים אלו מתבהר לי: אני בקראש

Urban Outfitters

מה לי ולו? לא ברור. אני הכי של נייבי-זית-אפור-שחור, אבל משהו בי העונה נוהר בהמוניו לגוונים הנעימים-נעימים האלו

Celine

מזל שהם אול אובר דה פלייס עכשיו

Zara

כן, זה הרגע של הורוד, שכאן כבר תקופה

H&M

הוא משב רוח מרענן ומעלה חיוך בחורף

Zara

וימשיך איתנו לקומפורט זונים שלו באביב ובקיץ

Zara

השבוע קפצתי להיוש

H&M

בדרך פגשתי גם מעיל חלומי בלוונדר, ידיד קרוב של הסופט פינק 

Topshop

גם תכול שמיים איתם בגנג

Zara

ללבוש ורוד בהיר זה קצת להחליט שהיום זה יום טוב, זה אני-נולדתי-לשלום וגוד וייבז אונלי. זה נקי ומקצועני כמו לבן, אבל עם (קצת) צבע

Zara

 אפילו השמות של הטונים השונים עושים לי נעים במח:
...Powder, nude, rosy, blush, salmon
מומלץ בריפיט, זה מדיטטיבי, ואם אפשר על שפת הים ובמעיל הולם

(Harper’s Bazaar US (editorial




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים