When you have to suit, suit

פיתחתי לאחרונה חיבה מחודשת לגרסת הלייט הקיצית והאוורירית של החליפה.

Zara
Zara

משהו באחידות המסר עובד לי, האאוטפיט יודע מה הוא אומר ומתווך את המוד שלך בלי באמפרים.

Renuar

ויש כאלו ממש חמודות אאוט דר 

Renuar

הן הגירסה הקצת פחות אובר אולית של האוברול, שגם הוא אול אובר עכשיו

Twentyfourseven

נחמד גם שלא צריך לחשוב יותר מדי מה יתאים למה. למרות שלהתאים מה יתאים לכל המתאים הזה זו משימה בפני עצמה, אז אבזרונה בחוכמה 

Twentyfourseven

עוד יתרון: קל לאתר את חלקי האאוטפיט בארון

Zara

הרבה פעמים הן מגיעות עם גומי במכנסיים, שזה פרי ספיריט על אמת גם בסוף הפלאפל

Zara

יש צורך בקצת הומור עצמי כשאת לובשת אותן מעל גיל 11

Twentyfourseven

כן כדאי לשבור את המאטצ׳י מאטצ׳יות עם איזו יציאונת או קריצונת שתפיג קצת את אווירת המסיבת-גן שעלולה להיווצר כאשר לובשות ״סט״.

Pull & Bear

 גם כריזמה תעזור כאן

Castro

עדיף לבחור בפריטים שיש להם מספיק אישיות או גיזרה, כך שעובדים כל אחד גם עצמאית להפריד כוחות כשתואם לך מדי. כך, גבירותיי, תדפוקנה המערכת

Topshop

אני אישית עוד לא יצאתי מתא המדידה עם זה אבל באביב כשהיה לי שיער קצר כמעט ורכשתי באפור

Renuar

עד הקופה שרד רק הג׳קט, ששימש אותי מלא בתקופת המעבר בין קצת קיץ להרבה קיץ



הבגדים מכאן:

מפה:
ומשם:


תגובות

  1. דווקא מדליקה החליפה שמדדת! הייתי רוכשת:)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים