Sale away

הסיילים כבר מאוד כאן ובשלב הפיינל שמיינל שלהם. החנויות בהתאמה- כאוטיות במקרה הטוב ומחסן תלבושות בפחות טוב. מה בכל זאת לנסות לדוג בים הטקסטיל הזה? כמה רעיונות.

Asos

1. חמים וקל לשכוח שיש כאן כזו, אבל עונת הג'קטים מתקרבת. הם טובים איתנו כי הם קצת בגד קואוצ'ר ומעבירים אותך למוד אפקטיבי ברגע. הרבה מהם בסייל עכשיו. כדאי לקחת אחד שאת מרגישה בו "In your own skin", ולא שהתחפשת ל"אשת עסקים".

Bershka

כדי לסבול אותו יום שלם או לפחות מהמעלית ועד לכיסא במשרד כדאי שהוא יהיה גם נח (רמז: לכי בעקבות הכתפיים).

Topshop

2. ואם נחזור לרגע להווה המהביל, שמלות הן התשובה להכל באוגוסט, בו לוק של שני חלקים הוא טו מאץ' (מי אתם, מכנסיים וחולצה?). בסייל נחמד לזוז קצת עם סקאלת הצבעים הרגילה שלך. אני אומרת "קצת" כדי לצמצם את כמות השמלות בעלות הצבעוניות המופרזת שתכניסי עם הטיקט לשק ה"למסירה".

Castro

3. אקססוריז לסוגיהם. תתעכבי עוד רגע ליד הסטנד המבורדק, לפעמים מדובר במשדרגים כיפיים במיוחד שבקלות יכולים להוסיף עניין/הומור/שיק לכל לוק.

Twentyfourseven

4. פיסים מהממים שראית בתחילת העונה ולא רכשת כי "לאן אני כבר אלבש את זה?"/זכירים מדי ולכן בעלי פוטניצאל חרישה אפסי/"לא אני" אבל כן לפעמים רוצה להיות. זה הזמן

Golf

5. ג'ינסים. מתומחרים גבוה במהלך העונה וכעת צונחים. מה שכן, כאן יש פחות מרחב תמרון כי ג'ינס צריך: 1. לשבת טוב. 2. שתוכלי לשבת איתו. וזה המון לבקש מג'ינס. אבל תהיי נחושה ואל תתפתי לדגמים/מידות ("אני אשים חגורה"/"זה יתרחב") שלא היית קונה במחיר מלא.

Stradivarius

6. חצאית עיפרון שחורה. סתם. אבל משהו באווירת ה"Must have", כלומר: פריטים שאת יודעת שאת צריכה וישמישו לך כמה פריטים אחרים ממלתחתך. אבל הם משעממים מדי אז את תמיד שוכחת מהם כשמסתובבת. דווקא עכשיו כיף לאתר אותם, קלאסיים בין ההמון המקושקש מפוצץ הגזרות וההדפסים המופרכים שממלאים את החנויות בשלב זה של העונה.

Zara

7. וכרגיל גם ההיפך הוא הנכון. אוברול/ סרפן/ כתפיים חשופות/ פלמנקו שיק/ לנז'ריי בציבור /ספורטי סטייל/ פפלום/ שרוולי פעמון/ טי שירט הצהרתית/ ורודים בהירים/ סניקרס/ חליפת שני חלקים וכו' וכו'- קלירנסים הם טיימינג מעולה לטרנד או שניים שבא לך לאמץ ברגע האחרון. 

Bershka


הפלגה נעימה לכולן



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בגבוה

פיל בחנות

נשים רוצות