נשים רוצות

בימים האחרונים הדובה החורפת שבי מפיחה בי סרבנות עיקשת לעשות משהו, ולכן אני מוצאת עצמי בעיקר רוצה:
1. ללבוש כבר את חצאית המקסי ההו-כה-מורכבת-ללבישה שקניתי לי בסייל. רבות פיצחו את הקוד, עכשיו תורי. דרך אגב, אני רוצה ללבוש אותה ברחוב, בדרכי מהמכולת, עם ג'קט ג׳ינס אלא מה, שואבת שקית שוקו, ולא חלילה לוגמת קאווה מגביע דקיק לעייפה. גם עקבים לא באים כאן בחשבון, שלא יתמירו לי את כל העסק, כי את עושר הטקסטיל יש להפיל. רשמו לפניכם.
Zara

2. לאחוז בתיק המסנג'רי הירוק-בקבוק הנפלא שניצוד גם הוא במכירות סוף העונה. במקרה זה נדרשת כוס המשקה השברירית אותה השלכתי בפסקה הקודמת, והלק האדום הבוהק המתבקש. התיק נראה ומתנהג כמו מחברת, אז בכלל כיף.
Zara

3. לשוב ולקרוא ב׳אנציקלופדיה לנימוסין' של ברוך ברקאי מ1967, ולשמוח שאופנת הסיקסטיז היא השחור החדש, אמרה ועיבתה את קו האייליינר זוויתית חתולית.
www.booksefer.co.il


4. לפתוח עוד אריזה של ׳עד חצות׳ הנוסטלגי, כך מסתבר, שהנו ביסקוויט עם שוקולד פרה, ההתמכרות החדשה שלי בימים אלו. 

5. להפסיק טו דו ליסט ולהתחיל לעשות. ולעשות, אתם ודאי יודעים, אי אפשר בלי ג'קט בורדו:




ג'קט- DONNA GAY (ישן)
סיכת צב- אקססורייז, יריד "מתלבשות על זה"
חולצה- זארה
מכנסיים- H&M (מעונה קודמת)
תיק- לילי גרייס
משקפי שמש- Cheap Monday
מגפונים- Topshop


                                                                                      המשך שבוע עשוי היטב לכולם! 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בגבוה

פיל בחנות