שחורדימית למתחילים

היום, בעודי מטיילת עם הכלבה, ראיתי חיפושית פרת משה רבנו רבת חן, מה שגרם לי לבחון מחדש את השילוב החביב-עליי-פחות של אדום ושחור. על המתוקונת ההיא זה נראה נפלא, כמובן, ולכן תהיתי מדוע לי זה תמיד נדמה כהתנגשות טיטאנים, אשר אינם מסוגלים לשהות רגע זה במחיצתו של ההוא. מה גם שתמיד חלמתי ללמוד פלמנקו, כך שהמפגש בין שני הצבעים הללו אמור לערוב לחיכי. אז החלטתי לנסות בכל זאת למצוא את היופי בקומבינציה הדרמטית כל כך, ולבחון מדוע מה שבטבע עובד מצוין- במלתחתי מעלה עשן.



מחיפוש ראשוני בגוגל של Black and red, התקבלו תוצאות גותיות/ סקסואליות/ ליידי-לייקיות מחניקות משהו. ממש נזקקתי לאוויר, כי היה שם מאוד צפוף. אז פתחתי חלון לקבלת משב רוח קליל, בדיוק מה שאאוטפיט המכיל את שני הצבעים הללו צריך. זה יכול להיות צווארון לבן, אקססורי משועשע או פשוט חיוך. אפשר גם את שלושתם, כפי שמדגימה לנו האוסטרלית המופלאה מK is for Kani:  



ואולי כדאי לי להתחיל בעדינות, עם נגיעות של אדום במחיצת השחור ולהיפך, כפי שמדגימה העלמה הפריזאית בבלוגה Fashion is a Playground:

 


או שהשניים הללו צריכים בכלל תיווך פנימי, פריט שייתן יד לשחור, יושיט יד לאדום, ויפגיש אותם דרכו. אפור למשל הוא מגשר מוצלח מאוד במקרה זה של ג'סיקה האמריקאית בבלוג wardrobes and whimsy:


ולסיום, שחורדימית מקצועית, שעשתה דרך עם שילוב צבעים זה, מצעדת סיום האקדמיה הצבאית של הנסיך       ב-2006 (אאוטפיט שנדמה כמחווה להופעתה של הנסיכה דיאנה, כפי שמתואר כאן):


ועד ימותיה אנו כדוכסית קיימברידג':



בפרק הבא ננסה להבין כיצד דובי הפנדה מפליאים לשלב מכנס שחור וחולצה לבנה מבלי להידמות לאחרון המלצרים באולמי הברון.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים