מדפים, קבלו אותם

איזו התבגרות הולכת כאן. במקום לשייט בסניפי רשתות בין המדפים והקולבים, ולאתר שכיות חמדה אטרקטיביות אקראיות, הגעתי מוכנה לחנות, עם רשימת מכולת של פריטי יסוד (או לא-יסוד) שחסרים לי בארון, ולאחר נבירה מעמיקה באתר האינטרנט של הרשת (זארה, במקרה זה), ששימשה אותי היטב בדיג מהנה ויעיל זה. כלל לא חדש לי, הטקס הקטן הזה, אך הנטייה הטבעית, שלי לפחות, היא ללכת סחור סחור לאן שהרוח (כלומר, המזגן) נושבת, ולהיכנס למבוך המפותל למדי. אך לא הפעם, אוה לא! הפעם הכינותי מראש מפה אפנתית, או במילים אחרות: דברים שאני ממש רוצה משם, וקוראים לי לחלץ אותם לאלתר, ולהושיבם בממלכת מלתחת הסתיו- חורף שלי. והנה לפניכם השלל (התמונות מהאתר של זארה):




  • PIQUÉ BLOUSE(כאן בירוק יער, קיימת גם בשחור ובלבן)





    LOW BACK TOP 
    (אני קניתי אותה בשחור, לו התוודעתי לחרדל המקסים הזה הייתי בוחרת גם בו, ומוסיפה אותו בשמחה למדף התבלינים האפנתי שלי)



    מלבד שני הטופים הללו, רכשתי גופיית בייסיק בכחול כהה, מהסטנדים הנצחיים המשעממים הללו. עד כאן רכישות נבונות. וכעת לאגף ההיכנעות- לטרנדים- שאיני- בטוחה- לגבי- השירות- שהם- עושים- לי- אבל-נורא- כיף- לי- שהם- כאן:

  • COLOURED TROUSERS

    אני מרגישה איתן קצת כמו שד אירי בטייץ, אבל הן מחמיאות (שונאת את המילה הזו) ומשקיטות בי לרגע 
    את הרעב התמידי שיש לי לירוקים העמוקים.




    • SEQUINNED T-SHIRT

      החיבה העתיקה שלי לחדי קרן, שמקורה בכיתה י' עת קראתי לראשונה את "ביבר הזכוכית" של טנסי וויליאמס, 

      מכה לראשונה בגזרת הלבוש, והפעם היא דוברת פייטית שוטפת.



      חורף מנצנץ לכולם!


תגובות

  1. היי מקסימה, פוסט מצוין ! אהבתי בו הכל! אבל זו לא חוכמה, זה זארה :) לא ראיתי בחנות את ה- Low back top , הוא פשוט נפלא בחרדל. אני עוברת קטע חרדלי כרגע אז הטופ שלך בא ממש במקום.
    http://hamaskit.wordpress.com/2011/11/03/03-11-11/
    מחכה לפוסט הבא בקוצר רוח,
    רעות

    השבמחק
  2. תודה רבה רעותי, מסכימה איתך שבזארה ממציאים את עצמם מחדש בכל פעם, כיף איתם תמיד. הטופ אכן מצוין, חרדל הוא תבלין מעניין למלתחה והפוסט שלך בנושא מקסים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

בגבוה

פיל בחנות

נשים רוצות