מי להיות, מה ללבוש

הצטננות ראשונה. זמן נפלא לחשוב מה אני רוצה להיות בחורף זה, חוץ ממקוררת. אז מה עושים עם כל האמביציה הזו של תחילת העונה? רגע לפני שאסחף למימוש עצמי אינטנסיבי, אתמסר לפעילות האהובה עליי: wishlist אינסופי, הטומן בחובו את רצונותיי ומאוויי הכמוסים ביותר, אשר אין להם כמובן שום קשר לבגדים. כן, בטח.

1. להמשיך ולקיים את מורשתם המפוארת של כורי הפחם. שזה אומר, להתמיד ברכישה אובססיבית של חולצות ג'ינס. כן, אני מכורה. לא, אני לא מתכננת להיגמל. חייבת את הdenim הזה, לפעמים אפילו בגרסת הדאבל שלו (מכנס וחולצת ג'ינס, אבוי), בכדי להלביש את השגרה במדיה המוכרים והאהובים. מספרים שהג'ינס היה במקור בגד העבודה של כורי פחם. אז הפחם אכן קורה, והג'ינס באשר הוא מתמיד ומבעיר לי את המדפים, קורא לי מבין הררי הטקסטיל: אני כאן כדי להישאר.



2. להשקיע בלימודיי. כלומר, להמשיך בחיפוש אחר תיק הגב המושלם. כי אני קודם כל סטודנטית. תמיד.



3. לעשות לי חג מבפנים. דווקא עכשיו, כשהחגים נגמרו. פירושו, לתור אחר חולצה לבנה נהדרת, רצוי עם טוויסט.




4. לגדול השנה באמת. בנפשי. רוצה לומר, לרכוש כמה חולצות oversized משובחות.


 5. להצמיח לי עור של פיל. ואם גם הפעם זה לא יילך, אסתפק בווסט עם ניטים.


 (את כל הפרטים אודות הפריטים ניתן למצוא בעמוד שלי בPolyvore, אל תטרחו)

חורף נפלא שיהיה!












תגובות

  1. דנה, רשמית אני המעריצה מספר אחת שלך! הבלוג פשוט נפלא. אהבתי את הכתיבה הזורמת, הבקיאות בטרנדים הכי עכשוויים ואת השילובים המוצלחים בין האימאג'ים השונים. זה פשוט...את ! בא לך בכזאת טבעיות, זה קסום בעיניי. אני מאחלת לך המשך יצירה פוריה ומאתגרת ובהחלט אדאג להתעדכן על כל פוסט שתפרסמי. מחזיקה לך אצבעות!
    ~אוהבת, רעותי

    השבמחק
  2. רעות יקרה, אני מסמיקה כאן מאחורי המסך, מודה לך מאוד על המחמאות והאיחולים, אוהבת!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים