הקיץ הזה תלבשי פלפל

חורף אינו זמן טוב לסלט. הוא קר, בריא ודורש השקעה, בקיצור- כל מה שאני לא מחפשת בימים אפרוריים אלו. אבל מאיפה תבוא לי הויטמינה? לשם כך החלטתי לפתוח בקמפיין לשכנוע עצמי בעד הקח-פרי-ותהיה-לי (לחיצה על האימאג'ים השונים לאורך הפוסט תפנה אתכם לעמוד שלי בPolyvore, שם נמצאים הפרטים אודות הפריטים) :
מלפפון. נכון, בלי מלח אין טעם לחייו, וחיי המדף שלו קצרים מנשוא. אבל הוא מתהדר במראה שכבות על סקאלת הירוקים, משימה לא פשוטה כלל אגב, כי בקלות יכל ליפול לצבעוניות הזויה. אבל הוא נותן לכל העסק לנשום עם נקודות זעירות של אור לבן, אז כל הכבוד לו באמת.


cucumber



עגבניה. היא לא בדיוק יודעת מי היא, וזה נוגע ללב. פרי או ירק, לאחרונה קשה למצוא אחת טובה ולא ספוגית, אבל כשיש זו חגיגה של ממש. תשאלו את אייל שני, על משקפיו המנומרות. ואם תהיו קשובים מספיק, העגבניה, על גבעוליה הנוקשים, תספר לכם שאדום וירוק עשויים לעבוד נפלא יחד.  


tomato



בצל. אז מה אם הוא קצת בלינג-בלינג עם קומבינציית הזהוב-לבן שלו. מראה השכבות מעולם לא היה יותר טעים, גם אם ריחניותו מאתגרת במקצת. אבל כאן לא דייט ראשון, ולא נתקדם לשום מקום בלי נשמת הסלט.                                                    
               
onion



לימון. אין אאוטפיט טוב בלי עוקץ, ואין סלט בלי לימון. הוא מרענן את הקערה כולה מבלי להיות בה, וזה עוד לאחר שהוצאנו לו ת׳מיץ.
    
lemon



מקווה שהשתכנעתי. ורצוי שכן, כי בעודי מפלרטטת עם מועצת הפירות והירקות, בדולצ'ה וגבאנה, קולקציית אביב 2012, כבר מנהלים רומן סוער עם הירקן, בהדפסים מרהיבים של עגבניות, בצלים, פלפל אדום חריף, חצילים וקישואים.

dolce and gabbana spring 2012
אצא לי השוקה. תצוגת אביב-קיץ 2012 של דולצ'ה וגבאנה 














































הנה כמה פרטים לא פחות ממכמירי לב מתוך הקולקציה: 


dolce and gabbana spring 2012 details
דולצ'ה וגבאנה אביב-קיץ 2012






















הקמפיין עצמו דובר מוניקה בלוצ'ית שוטפת, עם כל האיטלקיות שבדבר, ומאחל לי להישען לאחור לרגע ולחשוב על החיים בקולר לימונים, לבלות בחיק המשפחה בשמלת חצילים, והכי טוב: לרקד על מזח אקראי, מנפנפת לי בחצאית עגבניות עסיסית:

dolce and gabbana spring 2012
קמפיין אביב 2012 של דולצ'ה וגבאנה


מי ייתן ואאוטפיטינו כולם ירבו צבעוניות, פריכות וטעם.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים