מוטו גלידה

החורף דפק הופעה השבת. אני אוהבת אותו ככה וזו בהחלט העונה החביבה עליי, ועם זאת הפסטליאדה הרוחשת בקמפיינים האביביים של 2012 עושה לי נעים מאוד בעיניים, בלב ובחיך. בלואי ויטון למשל מערבלים לנשות חיל מילקשייק לנשמה:

קמפיין אביב-קיץ 2012 של לואי ויטון

קמפיין אביב-קיץ 2012 של לואי ויטון











אך כדורי הגלידה מתדרדרים ממני והלאה, ולא רק בגלל קונצרט הברקים-רעמים שנוגן הסופ"ש. ובכן, מאוד יפה מצידו של האביב המתקרב להתקיף בצבעיו מרהיבי העין דווקא כאשר גיליתי שאני רגישה לחלב. נו טוב, תמיד הייתי טיפוס של סורבה קמפרי אשכוליות. עוד אפשרות היא להסתובב ברחבי העיר חמושה בגביע אימתני, אפופת שמנת, סוכריות וקצפת מפלסטיק נטול לקטוז, כפי שעושות בנות מלברי הנועזות:

קמפיין אביב-קיץ 2012 של מלברי

קמפיין אביב-קיץ 2012 של מלברי

אז הקיץ רוצה שנזהר למרחקים ארוכים. אין בעיה, לט דה סאנשיין אין.

Ice cream
תני להם להגליד
(את כל הפרטים אודות הפריטים תוכלו כרגיל למצוא בעמוד שלי בPolyvore)

אך כל עוד מסתובב כאן החורף- אל נא תפנו לו עורף.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיל בחנות

בגבוה

זארה מלח על הפצעים